تحلیل و بررسی جایگاه تبلیغات روزنامه ها در عصر حاضر


تحلیل و بررسی جایگاه تبلیغات روزنامه ها در عصر حاضر

تحلیل و بررسی جایگاه تبلیغات روزنامه ها در عصر حاضر

تحلیل و بررسی روشن ساختن جایگاه و ارزش تبلیغات روزنامه ها در عصر حاضر دارای 68 صفحه با فرمت ورد و قابل ویرایش می باشد.

مشخصات فایل
تعداد صفحات73
حجم51 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیمقاله
توضیحات کامل

فهرست مطالب :


فصــل اول
طرح مسأله تحقیق
اهمیت پژوهش
نقش و اهمیت تبلیغات
هدف پژوهش
هدف تحقیق
ضرورت تحقیق
سؤالات پژوهش
فصــل دوم 
تاریخچه تبلیغات در جهان و ایران
فرضیه های تحقیق
دوره علایم تجاری
نشانه ها و تبلیغ روی دیواره
جارچیهای شهر
تاریخچه تبلیغات در ایران
ظهور کانون های آگهی و تبلیغاتی
کانونهای آگهی و تبلیغاتی پس از انقلاب اسلامی
تبلیغات بازرگانی پس از جنگ تحمیلی
تعاریف عملیاتی

قسمتی از متن :


مقدمه: 
سیصد سال پیش در طول کم و بیش نیم سده انفجاری رخ داد که امواج آن سراسر کره زمین را به لرزه درآورد، جوامع را در هم ریخت و تمدنی نوین آفرید. این انفجار انقلاب صنعتی بود. 
جهانی بود که در آن انقلاب صنعتی ناگهان ظاهر شد و ضد تمدنی عجیب، قدرتمند و فوق العاده پر انرژی خلق کرد، نظام صنعتی چیزی بیشتر از دودکشها و خط تولید کارخانه ها و تولید انبوه بود. یک نظام اجتماعی غنی و چند وجهی را تشکیل می داد که بر تمام جنبه های زندگی اثر گذارد و همه ویژگیهای گذشته را مورد یورش قرار داد. 
خیزش بسوی نظام جدید انرژی با پیشرفت عظیم تکنولوژی همگام بود از جمله تکنولوژی صنعتی و اقتصادی جوامع. 
جریان یافتن انبوهی اطلاعات در جوامع نیاز مبرم بود و این امر از عهده کانالهای پیشین ساخته نبود. در همه رسانه های همگانی از جمله روزنامه و تلویزیون و ... 
ما دیگر بار شاهد اصول اساسی کارخانه ها در تولید بودیم. یعنی همگی آنها مهر پیامهای واحدی را به ذهن میلیونها انسان می زدند، درست به همانگونه که کارخانه ها محصولات واحدی را برای استفاده میلیونها خانه تولید می کنند. بنابراین در کشورهای صنعتی، اعم از سرمایه داری و یا سوسیالیستی یک سپهر اطلاعاتی پیشرفته بوجود آمد، یعنی مجاری ارتباطی که از راه آن پیامهای فردی و همگانی را می توان به مثابه کالا یا مواد خام بخوبی توزیع کرد. 

 


توضیحات بیشتر و دانلود


صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود


http://kavianhost.ir/?p=4699